ඉකුà¶à·Š ඔක්à¶à·à¶¶à¶» 4 à·€à·à¶±à·’ද෠à·à·Šà¶»à·“ ලන්ක෠පදනම් ආයà¶à¶±à¶ºà·š කෙරුනු පලවන සන්වà·à¶¯à¶º ඉà¶à· à·ƒà·à¶»à·Šà¶à¶šà·€ පà·à·€à·à¶à·Šà·€à·”න බවද, ඒ සදහ෠පà·à¶¸à·’නි à·ƒà·à¶¸à¶œà·š නොමද උනන්දුව සහ සන්වà·à¶¯à·“ය දà·à¶ºà¶šà¶à·Šà·€à¶º ඒ à·ƒà·à¶»à·Šà¶®à¶šà¶à·Šà·€à¶ºà¶§ à·„à·šà¶à·”වූ බවද මම ඉà¶à· à·ƒà¶à·”ටින් à·€à·à¶»à·Šà¶à· කරමි. එම සන්වà·à¶¯à¶ºà¶§ අද්ධියà·à¶´à¶±à¶ºà·š අර්බූදය පිලිබඳ විà·à·Šà¶½à·šà·‚නයකින් දà·à¶ºà¶š වූ අන්à¶à¶»à·Š විà·à·Šà·€ විද්යà·à¶½ බල මන්ඩලයේ සිසුන්ටà¶à·Š, නව අද්ධියà·à¶´à¶± පනà¶à¶šà·Š සඳහ෠යà·à¶¢à¶±à·à·€à¶½à·’යකින් දà·à¶ºà¶š වීමට සූදà·à¶±à¶¸à·Šà·€ පà·à¶¸à·’නි විලුඳු ආයà¶à¶±à¶ºà¶§à¶à·Š මම විà·à·šà·‚යෙන්ම ස්à¶à·–à¶à·’වන්චවෙමි. සන්වà·à¶¯à¶ºà¶§ සහභà·à¶œà·’ වූ හ෠වෙනà¶à·Š වගකීම් නිස෠සහභà·à¶œà·’ වීමට නොහà·à¶šà·’ යයි දà·à¶±à·”ම් දුන් අයගේ ලà·à¶ºà·’ස්à¶à·”වක් ලිපිය අවසà·à¶±à¶ºà·š ඔබට දකිය à·„à·à¶š.
ඉදිරි සන්වà·à¶¯ පිලිබදව බහුà¶à¶» මà¶à¶º වූයේ ඒව෠විවිධ මචදරන අයගෙන් සමන්විචපà·à¶±à¶½ ලෙස පà·à·€à·à¶à·Šà·€à·’ය යුà¶à·” බවය. ඊට අමà¶à¶»à·€ නිà·à·à¶±à·Šà¶ කමලදà·à·ƒà¶ºà¶±à·Šà¶œà·™à¶±à·Š ලà·à¶¶à·”න අනගි අදහස වූයේ අප à·ƒà·à¶¸ ප්රà·à·Šà¶± දිහ෠බලන්නේ අප එකිනෙකà·à¶§ විà·à·šà·‚ à¶à·à·€à·”ල් (concerns) පදනම් කර ගෙන නිස෠ඕනෑම සන්වà·à¶¯à¶ºà¶šà·Š ඒ à¶à·à·€à·”ල් පිලිබද සන්වේදිà¶à·à·€à·™à¶±à·Š කල යුà¶à·” බවà¶à·Šà¶º.
ඒ à·ƒà·à¶¸ මà¶à¶ºà¶šà·Šà¶¸ à·ƒà·à¶½à¶šà·’ල්ලට ගෙන අපි නොවà·à¶¸à·Šà¶¶à¶»à·Š 8 à·€à·à¶±à·’ බ්රහස්පà¶à·’න්දà·à¶§ ඊලඟ සන්වà·à¶¯à¶º à·ƒà·à¶½à·ƒà·”ම් කරන්නෙමු. මà·à¶à·˜à¶šà·à·€ ලෙස දà·à¶±à¶§ අරමුනු කර සිටින්නේ “අද්ධියà·à¶´à¶±à¶ºà·š අර්බූදය – විවිධ ඇසින්” යන්නයි. කරුනà·à¶šà¶» ඒ දිනය ඔබ දිනපොà¶à·š සටහන් කරගෙන à¶à·€à¶à·Š විවà·à¶¯à¶à·Šà¶¸à¶š නමුà¶à·Š සුහද හමුවකට එක් වෙන්න. ඒ අà¶à¶» à¶à·”ල යà·à¶¢à·’චමà·à¶»à·Šà¶à·˜à¶šà·à·€à¶§ දà·à¶ºà¶š විය යුà¶à·” අයට ඒ පිලිබඳව දන්වන්නේ නම්ද මà·à¶±à·€à·’.
සංවà·à¶¯à¶ºà¶§ රුකුලක් විය à·„à·à¶šà·’ විà·à·Šà¶½à·šà·‚නà·à¶à·Šà¶¸à¶š සටහන් ගොනු කර ගෙවුනු වියදමට ලබ෠දීමට අපි බල෠පොරොà¶à·Šà¶à·” වෙමු. ඔබ හ෠ඔබ ආයà¶à¶±à¶º මගින් කෙරුනු විà·à·Šà¶½à·šà·‚න බෙද෠ගà·à¶±à·“මට කà·à¶¸à¶à·’ නම් අපට දන්වන්න.
ස්à¶à·–à¶à·’යි.
සුජà·à¶à· ගමගේ, කà·à¶¯à·€à·”ම්කරු. educationforum.lk
THOSE ATTENDING THE EDUCATION DISCUSSION SERIES – #1
Arunasiri, PHJ |
Sri Lanka Foundation Institute |
THOSE WHO SENT REGRETS
1 |
Grero, Mohan Lal |
Lyceum |