මෙම ව්යà·à¶´à·à¶»à¶ºà·š ඇරඹුම සනිටුහන් වන්නේ à¶‘à¶šà·Š පියෙක් à¶à¶¸ දරුව෠වෙනුවෙන් à¶±à·à¶œà·– හඬ à¶½à·à¶‚කේය සිසු පරපුර වෙනුවෙන්ම ව්යà·à¶´à·Šà¶ කිරීමට සිà¶à·– මොහොà¶à¶šà¶ºà·’. මෙම ව්යà·à¶´à·à¶»à¶ºà·š නිර්මà·à¶à·˜ à¶‹à¶´à·à¶½à·’ චන්ද්රසිරිගේ සංකල්පනà·à·€à¶šà¶§ අනුවයි.
à¶‹à¶´à·à¶½à·’ සඳහන් කරන ආකà·à¶»à¶ºà¶§ යහපà¶à·Š අධ්යà·à¶´à¶±à¶ºà¶šà·Š සඳහ෠අරගලයට මුල් වී ඇà¶à·Šà¶à·š සිය දියණියගේ අධ්යà·à¶´à¶±à¶º සම්බන්ධයෙන් මà¶à·–වූ අර්බුදයන්ය. නගරයේ උසස් යà·à¶ºà·’ සම්මචප්රථමික à¶´à·à·ƒà¶½à¶š ඉගෙනුම à¶½à·à¶¶à·– ඔහුගේ දියණිය à·à·’ෂ්යà¶à·Šà·€ විභà·à¶œà¶º සමà¶à·Š වීමෙන් පසු à¶à·€à¶à·Š ජනප්රිය à¶´à·à·ƒà¶½à¶šà¶§ ඇà¶à·”à·…à¶à·Š වීමේ වරම ලබ෠ඇà¶. à¶‘à·„à·™à¶à·Š ඔහුගේ දියණියට එම ජනප්රිය à¶´à·à·ƒà¶½ à¶à·”à·… à·€à·à¶©à·’ කලක් අධ්යà·à¶´à¶±à¶º à¶½à·à¶¶à·“මට නොහà·à¶šà·’ වී ඇà¶à·’ à¶…à¶à¶», එයට à·„à·šà¶à·” වී ඇà¶à·Šà¶à·š ඇය කෙරෙන් මà¶à·” වූ ආබà·à¶° à¶à¶à·Šà¶à·Šà·€à¶ºà¶šà·Šà¶º. මෙම ආබà·à¶° à¶à¶à·Šà¶à·Šà·€à¶º à·„à·šà¶à·”වෙන් à¶à¶»à¶´à·Šà¶´à·” පෙළවල් ඔස්සේ ඉහළ මහළවලට à¶±à·à¶Ÿà·“ම ඔහුගේ දියණියට අපහසු වී ඇà¶à·’ à¶…à¶à¶», ඇය ඉගෙනුම à¶½à·à¶¶à·– පන්à¶à·’ය à¶´à·à·€à¶ ඇà¶à·Šà¶à·š ඉහළ මහලකයි. මේ à·„à·šà¶à·”à·€ නිස෠අප à¶šà¶à·à¶±à·à¶ºà¶šà¶œà·š අවසන් à¶à·“රණය බවට à¶´à¶à·Šà·€à·“ ඇà¶à·Šà¶à·š, නිවස ආසන්නයේම ඇà¶à·’ ජනප්රිය නොවන à¶´à·à·ƒà·à¶½à¶šà¶§ දියණුව ඇà¶à·”à·…à¶à·Š කිරීමයි. නමුà¶à·Š නිවස ආසන්නයේ ඇà¶à·’ à¶´à·à·ƒà¶½à¶§ à¶à¶¸ දරුව෠ඇà¶à·”à·…à¶à·Š කිරීමට යà·à¶¸à·šà¶¯à·“ විදුහල්පà¶à·’නියගෙන් à¶‹à¶´à·à¶½à·’à¶§ à¶½à·à¶¶à·“ ඇà¶à·Šà¶à·š අදහà·à¶œà¶ නොහà·à¶šà·’ උපදේà·à¶ºà¶šà·’.’මෙහෙ ඉන්නෙ ඇඟ විකුණන අම්මලගෙ ළමයි, පේමන්ට්කà·à¶»à¶ºà¶±à·Šà¶œà·™ ළමයි, මේ ළමයි අවුරුදු දà·à·„à¶à¶» වෙනකොට à¶¶à¶© වෙනවà·, මුන් à¶‘à¶šà·Šà¶š ඔයà·à¶œà·™ ළමයව දà·à¶±à·Šà¶± à¶‘à¶´à·Â¶ එම උපදේà·à¶ºà·™à¶±à·Š අධෛර්යමà¶à·Š නොවූ ඔහු ප්රකà·à·à¶šà¶» ඇà¶à·Šà¶à·š à¶…à¶´à·’ මේ ඉස්කà·à¶½à·™ හදà·à¶œà¶¸à·” යන්නයි. à¶’ වෙනුවෙන් වසරකට à¶…à¶°à·’à¶š à¶šà·à¶½à¶ºà¶šà·Š උපරිමයෙන් උදව් කිරීමට à¶‹à¶´à·à¶½à·’ à¶šà·à¶´à·€à·“ ඇà¶. නමුà¶à·Š විදුහල්පà¶à·’නිය à¶’ කිසිඳු යහපà¶à·Š වෙනසකටල පරිවර්à¶à¶±à¶ºà¶šà¶§ සූදà·à¶±à¶¸à·Š බවක් හ෠වෙහෙසෙන බවක් හ෠පෙනෙන්නට à¶à·’à¶¶à·“ à¶±à·à¶. à¶’ නිසà·à¶¸ විදුහල්පà¶à·’නියට ඉහළින් සිටින කොට්ඨà·à· අධ්යà·à¶´à¶± බලධà·à¶»à·“න්ගේ සිට à¶´à·…à·à¶à·Š අධ්යà·à¶´à¶± බලධà·à¶»à·“න් දක්ව෠ගොස් à¶´à·à·ƒà¶½ නිවà·à¶»à¶¯à·’ මගට à¶œà·à¶±à·“ම සම්බන්ධයෙන් ඔහු කරුණු à¶šà·à¶»à¶«à· ඉදිරිපà¶à·Š à¶šà¶» ඇà¶. නමුà¶à·Š à¶’ සෑම අවස්ථà·à·€à¶šà¶¯à·“ම à¶‹à¶´à·à¶½à·’à¶§ à¶½à·à¶¶à·”à¶«à·” à¶´à·’à·…à·’à¶à·”à¶» වූයේ’ ඔය෠කà·à¶¸à¶à·’ ඕනෑම ඉස්කà·à¶½à·™à¶šà¶§ à¶…à¶´à·’ ළමය දà·à¶œà¶±à·Šà¶± උදව් කරන්නම්, ඔය ඉස්කà·à¶½à·™ හදන බොරු à·€à·à¶©à·š à¶…à¶à·„à·à¶» ගන්න’ යනුවෙන්ය.
විදුහල්පà¶à·’නියගේ සිට අධ්යà·à¶´à¶± බලධà·à¶»à·“න් දක්ව෠වූ වගකිවයුà¶à·Šà¶à¶±à·Šà¶œà·š à¶à¶«à·à¶à¶¸à¶š à¶´à·Šà¶»à¶à·’à¶ à·à¶» වලින් පසු à¶‹à¶´à·à¶½à·’ à¶à·“රණය à¶šà¶» ඇà¶à·Šà¶à·š සියලූ වගකිව යුà¶à·Šà¶à¶±à·Šà¶§ එරෙහිව නෛà¶à·’à¶š ක්රියà·à¶¸à·à¶»à·Šà¶œ à¶œà·à¶±à·“මටයි. යහපà¶à·Š අධ්යà·à¶´à¶±à¶ºà¶šà·Š à¶½à·à¶¶à·“මේ සිය දියණියගේ මà·à¶±à·€ අයිà¶à·’à·€à·à·ƒà·’නම් පරිපà·à¶½à¶± විෂමà¶à· à·„à·šà¶à·”වෙන් à¶šà¶© වී ඇà¶à·’ බවට මà·à¶±à·€ හිමිකම් කොමිෂන් සභà·à·€à¶§ ඔහු à¶´à·à¶¸à·’ණිල්ලක් ඉදිරිපචකරන්නේ à¶‘à·„à·’ à¶´à·Šà¶»à¶à·’ඵලයක් à·€à·à¶ºà·™à¶±à·’. à¶´à·à·ƒà¶½à·š විදුහල්පà¶à·’නියගේ සිට à¶´à·…à·à¶à·Š අධ්යà·à¶´à¶± බලධà·à¶»à·“න් දක්ව෠වූ වගකිවයුà¶à·Šà¶à¶±à·Š එම à¶´à·à¶¸à·’ණිල්ලේ වගඋà¶à·Šà¶à¶»à¶šà¶»à·”ව෠වූහ. මෙම නඩුව වෙනුවෙන් නීà¶à·“ඥයෙකු සොයà·à¶œà·à¶±à·“මට නොහà·à¶šà·’වන à¶‹à¶´à·à¶½à·’ à¶à¶¸à· විසින්ම කරුණු අධ්යයනයකර නඩුව සඳහ෠ඉදිරිපà¶à·Š වෙයි. මේ හරහ෠පà·à·ƒà¶½ à¶à·”à·… à¶°à¶±à·à¶à·Šà¶¸à¶š වෙනසක් කිරීමට à¶‹à¶´à·à¶½à·’ සමà¶à·Š වෙයි. ඔහුගේ ප්රයà¶à·Šà¶±à¶º à¶´à·’à·…à·’à¶¶à¶³ à¶´à·à·„à·à¶¯à·”à¶«à·” දෙමව්පිය෠පිරිසක් ඔහු හ෠එක්වෙà¶à·’. යහපà¶à·Š අධ්යà·à¶´à¶±à¶ºà¶šà·Š සඳහ෠වූ ව්යà·à¶´à·à¶»à¶ºà·š ඇරඹුම සනිටුහන් වන්නේ මේ අයුරිනි.
2 Comments
Estelle
Enter a name for youur network, select ‘Open’ under Network Authentication. The augmented rrality based travel app is Lonely
– Planet that serves the user the city guides and displays the user of the
immediate surroundings. It progides wealthy internet browser amenities aas well.
meticore official website
Meticore Reviews: Does it Work for Weight Loss?
Press Release #15: Delegating Education Decision-Making to Provinces is a Constitutional Mandate (In English/Sinhala/Tamil)
Delegating Education Decision Making to Provinces is a Constitutional MandateNot a Discretion for the Ministry of Education We are pleased to note that that the Ministry of Education has delegated policymaking during the fuel crisis to provincial authorities with decisions on keeping school opened delegated down to the school level with oversight by zonal authorities. Additionally, ministry has also announced delegating teacher deployment responsibilities to Provincial authorities with exceptions regarding national schools.
Private Sector Role in Enhancing K-12 Education in Sri Lanka
A free webinar “Private Sector Role in Enhancing K-12 Education in Sri Lanka” will be held by Sri Lanka Singapore Business Council (SLSBC) of the Ceylon Chamber of Commerce online via zoom from 2:30pm to 3:45pm on Wednesday 23rd March 2022. The panelists will include Dr.
Policy Dialogue #20: Education Post-Pandemic
වසංගතයෙන් පසු අධ්යාපනය | பிளேக்கிற்குப் பிறகு கல்வி A policy dialogue on “ Education Post-Pandemic”‘ was held by the Education Forum Sri Lanka (EFSL) on 26th March 2022, via Zoom. Watch the Policy Dialogue: Video PRESENTATIONS Transforming Education for All Post COVID-19 – Ms.
Links
User Login
Themes
Social
Twitter
Facebook
RSS Feed
Contact
12 Balcombe Place, Colombo 08
Sri Lanka
+94 (0)11 267 1160
+94 (0)11 267 5212
info [at] lirneasia [dot] net
Copyright © 2023 Sri Lanka Education Forum
Catalyzing Policy Reforms