මෙම ව්යà·à¶´à·à¶»à¶ºà·š ඇරඹුම සනිටුහන් වන්නේ එක් පියෙක් à¶à¶¸ දරුව෠වෙනුවෙන් නà·à¶œà·– හඬ ලà·à¶‚කේය සිසු පරපුර වෙනුවෙන්ම ව්යà·à¶´à·Šà¶ කිරීමට සිà¶à·– මොහොà¶à¶šà¶ºà·’. මෙම ව්යà·à¶´à·à¶»à¶ºà·š නිර්මà·à¶à·˜ උපà·à¶½à·’ චන්ද්රසිරිගේ සංකල්පනà·à·€à¶šà¶§ අනුවයි.
උපà·à¶½à·’ සඳහන් කරන ආකà·à¶»à¶ºà¶§ යහපà¶à·Š අධ්යà·à¶´à¶±à¶ºà¶šà·Š සඳහ෠අරගලයට මුල් වී ඇà¶à·Šà¶à·š සිය දියණියගේ අධ්යà·à¶´à¶±à¶º සම්බන්ධයෙන් මà¶à·–වූ අර්බුදයන්ය. නගරයේ උසස් යà·à¶ºà·’ සම්මචප්රථමික පà·à·ƒà¶½à¶š ඉගෙනුම ලà·à¶¶à·– ඔහුගේ දියණිය à·à·’ෂ්යà¶à·Šà·€ විභà·à¶œà¶º සමà¶à·Š වීමෙන් පසු à¶à·€à¶à·Š ජනප්රිය පà·à·ƒà¶½à¶šà¶§ ඇà¶à·”à·…à¶à·Š වීමේ වරම ලබ෠ඇà¶. එහෙà¶à·Š ඔහුගේ දියණියට එම ජනප්රිය පà·à·ƒà¶½ à¶à·”à·… à·€à·à¶©à·’ කලක් අධ්යà·à¶´à¶±à¶º ලà·à¶¶à·“මට නොහà·à¶šà·’ වී ඇà¶à·’ අà¶à¶», එයට à·„à·šà¶à·” වී ඇà¶à·Šà¶à·š ඇය කෙරෙන් මà¶à·” වූ ආබà·à¶° à¶à¶à·Šà¶à·Šà·€à¶ºà¶šà·Šà¶º. මෙම ආබà·à¶° à¶à¶à·Šà¶à·Šà·€à¶º à·„à·šà¶à·”වෙන් à¶à¶»à¶´à·Šà¶´à·” පෙළවල් ඔස්සේ ඉහළ මහළවලට නà·à¶Ÿà·“ම ඔහුගේ දියණියට අපහසු වී ඇà¶à·’ අà¶à¶», ඇය ඉගෙනුම ලà·à¶¶à·– පන්à¶à·’ය පà·à·€à¶ ඇà¶à·Šà¶à·š ඉහළ මහලකයි. මේ à·„à·šà¶à·”à·€ නිස෠අප කà¶à·à¶±à·à¶ºà¶šà¶œà·š අවසන් à¶à·“රණය බවට පà¶à·Šà·€à·“ ඇà¶à·Šà¶à·š, නිවස ආසන්නයේම ඇà¶à·’ ජනප්රිය නොවන පà·à·ƒà·à¶½à¶šà¶§ දියණුව ඇà¶à·”à·…à¶à·Š කිරීමයි. නමුà¶à·Š නිවස ආසන්නයේ ඇà¶à·’ පà·à·ƒà¶½à¶§ à¶à¶¸ දරුව෠ඇà¶à·”à·…à¶à·Š කිරීමට යà·à¶¸à·šà¶¯à·“ විදුහල්පà¶à·’නියගෙන් උපà·à¶½à·’ට ලà·à¶¶à·“ ඇà¶à·Šà¶à·š අදහà·à¶œà¶ නොහà·à¶šà·’ උපදේà·à¶ºà¶šà·’.’මෙහෙ ඉන්නෙ ඇඟ විකුණන අම්මලගෙ ළමයි, පේමන්ට්කà·à¶»à¶ºà¶±à·Šà¶œà·™ ළමයි, මේ ළමයි අවුරුදු දà·à·„à¶à¶» වෙනකොට බඩ වෙනවà·, මුන් එක්ක ඔයà·à¶œà·™ ළමයව දà·à¶±à·Šà¶± එපà·Â¶ එම උපදේà·à¶ºà·™à¶±à·Š අධෛර්යමà¶à·Š නොවූ ඔහු ප්රකà·à·à¶šà¶» ඇà¶à·Šà¶à·š අපි මේ ඉස්කà·à¶½à·™ හදà·à¶œà¶¸à·” යන්නයි. ඒ වෙනුවෙන් වසරකට අධික කà·à¶½à¶ºà¶šà·Š උපරිමයෙන් උදව් කිරීමට උපà·à¶½à·’ කà·à¶´à·€à·“ ඇà¶. නමුà¶à·Š විදුහල්පà¶à·’නිය ඒ කිසිඳු යහපà¶à·Š වෙනසකටල පරිවර්à¶à¶±à¶ºà¶šà¶§ සූදà·à¶±à¶¸à·Š බවක් හ෠වෙහෙසෙන බවක් හ෠පෙනෙන්නට à¶à·’බී නà·à¶. ඒ නිසà·à¶¸ විදුහල්පà¶à·’නියට ඉහළින් සිටින කොට්ඨà·à· අධ්යà·à¶´à¶± බලධà·à¶»à·“න්ගේ සිට පළà·à¶à·Š අධ්යà·à¶´à¶± බලධà·à¶»à·“න් දක්ව෠ගොස් පà·à·ƒà¶½ නිවà·à¶»à¶¯à·’ මගට ගà·à¶±à·“ම සම්බන්ධයෙන් ඔහු කරුණු කà·à¶»à¶«à· ඉදිරිපà¶à·Š කර ඇà¶. නමුà¶à·Š ඒ සෑම අවස්ථà·à·€à¶šà¶¯à·“ම උපà·à¶½à·’ට ලà·à¶¶à·”ණු පිළිà¶à·”ර වූයේ’ ඔය෠කà·à¶¸à¶à·’ ඕනෑම ඉස්කà·à¶½à·™à¶šà¶§ අපි ළමය දà·à¶œà¶±à·Šà¶± උදව් කරන්නම්, ඔය ඉස්කà·à¶½à·™ හදන බොරු à·€à·à¶©à·š අà¶à·„à·à¶» ගන්න’ යනුවෙන්ය.
විදුහල්පà¶à·’නියගේ සිට අධ්යà·à¶´à¶± බලධà·à¶»à·“න් දක්ව෠වූ වගකිවයුà¶à·Šà¶à¶±à·Šà¶œà·š à¶à¶«à·à¶à¶¸à¶š ප්රà¶à·’චà·à¶» වලින් පසු උපà·à¶½à·’ à¶à·“රණය කර ඇà¶à·Šà¶à·š සියලූ වගකිව යුà¶à·Šà¶à¶±à·Šà¶§ එරෙහිව නෛà¶à·’ක ක්රියà·à¶¸à·à¶»à·Šà¶œ ගà·à¶±à·“මටයි. යහපà¶à·Š අධ්යà·à¶´à¶±à¶ºà¶šà·Š ලà·à¶¶à·“මේ සිය දියණියගේ මà·à¶±à·€ අයිà¶à·’à·€à·à·ƒà·’නම් පරිපà·à¶½à¶± විෂමà¶à· à·„à·šà¶à·”වෙන් කඩ වී ඇà¶à·’ බවට මà·à¶±à·€ හිමිකම් කොමිෂන් සභà·à·€à¶§ ඔහු පà·à¶¸à·’ණිල්ලක් ඉදිරිපචකරන්නේ එහි ප්රà¶à·’ඵලයක් à·€à·à¶ºà·™à¶±à·’. පà·à·ƒà¶½à·š විදුහල්පà¶à·’නියගේ සිට පළà·à¶à·Š අධ්යà·à¶´à¶± බලධà·à¶»à·“න් දක්ව෠වූ වගකිවයුà¶à·Šà¶à¶±à·Š එම පà·à¶¸à·’ණිල්ලේ වගඋà¶à·Šà¶à¶»à¶šà¶»à·”ව෠වූහ. මෙම නඩුව වෙනුවෙන් නීà¶à·“ඥයෙකු සොයà·à¶œà·à¶±à·“මට නොහà·à¶šà·’වන උපà·à¶½à·’ à¶à¶¸à· විසින්ම කරුණු අධ්යයනයකර නඩුව සඳහ෠ඉදිරිපà¶à·Š වෙයි. මේ හරහ෠පà·à·ƒà¶½ à¶à·”à·… ධනà·à¶à·Šà¶¸à¶š වෙනසක් කිරීමට උපà·à¶½à·’ සමà¶à·Š වෙයි. ඔහුගේ ප්රයà¶à·Šà¶±à¶º පිළිබඳ පà·à·„à·à¶¯à·”ණු දෙමව්පිය෠පිරිසක් ඔහු හ෠එක්වෙà¶à·’. යහපà¶à·Š අධ්යà·à¶´à¶±à¶ºà¶šà·Š සඳහ෠වූ ව්යà·à¶´à·à¶»à¶ºà·š ඇරඹුම සනිටුහන් වන්නේ මේ අයුරිනි.
2 Comments
Estelle
Enter a name for youur network, select ‘Open’ under Network Authentication. The augmented rrality based travel app is Lonely
– Planet that serves the user the city guides and displays the user of the
immediate surroundings. It progides wealthy internet browser amenities aas well.