(මෙම ලිපිය 2013 පෙබරවà·à¶»à·’ -à·ƒà·à¶´à·Šà¶à·à¶¸à·Šà¶¶à¶»à·Š කà·à¶½à¶º à¶à·”ල “අද” පà¶à·Šâ€à¶»à¶ºà·š පලවුන ලිපි මà·à¶½à·à·€à¶šà·Š අන්à¶à¶»à·Šà¶¢à·à¶½à¶ºà¶§ ගෙන ඒමේ අරමුණෙන් පලකෙරේ. මෙය à·€à·à¶©à·’ දියුණු කිරීම සදහ෠ඔබගේ අදහස්/ප්â€à¶»à·à·Šà¶±  කරුණà·à¶šà¶» කොමෙන්ටුවක් ලෙස එක් කරන්න.  අධ්â€à¶ºà·à¶´à¶±à¶º හ෠පුහුණුව සදහ෠ආයà¶à¶± ලà·à¶ºà·’ස්à¶à·”වක් සදහà·Â http://www.educationforum.lk/higher-education/බලන්න.)
à·€à·à¶«à·’ජ්â€à¶ºà¶º හෙවà¶à·Š Commerce  යනු පොදුවේ à·€à·à¶«à·’ජ කටයුà¶à·” හ෠වෙළඳà·à¶¸ පිලිබඳව විෂයක් සේ à·„à·à¶¯à·‘රීමයි. ගණකà·à¶°à·’කරණය (Accounting), මූල්â€à¶º කලයුà¶à·” (Finance), මà·à¶±à·€ සම්පà¶à·Š කළමනà·à¶šà¶»à¶±à¶º (Human Resource Management) සහ අලෙවිකරණය (Marketing) à·€à·à¶ºà·™à¶±à·Š à·€à·à¶«à·’ජ්â€à¶ºà¶º විෂය ප්â€à¶»à¶°à·à¶± අනු-විෂය ධà·à¶»à· à·„à¶à¶»à¶šà¶§ බෙදේ. ව්â€à¶ºà·à¶´à·à¶» පරිපà·à¶½à¶±à¶º (Business Administration)  යනු පොදුවේ මේ අං෠සියල්ල පිලිබඳ යම් දà·à¶±à·”මක් ලබ෠දෙමින් ව්â€à¶ºà·à¶´à·à¶»à¶ºà¶šà·Š à·„à·à·ƒà·’රවීම à·„à·Â ව්â€à¶ºà·à¶´à·à¶»à¶ºà¶šà·Š à¶à·”ල යම් කà·à¶»à·Šà¶ºà¶·à·à¶»à¶ºà¶šà·Š ඉටු කිරීම සදහ෠නිපුණà¶à·Â ලබà·à¶¯à·™à¶± ප්â€à¶»à¶°à·à¶± අනු-විෂයකි. කà·à¶»à·Šà¶ºà·à¶´à·à¶º (Logistics), à·ƒà·à¶´à¶ºà·”ම් සහ ප්â€à¶»à·ƒà¶¸à·Šà¶´à·à¶¯à¶±à¶º (Supplies and Procurement) වà·à¶«à·’ජ්â€à¶ºà¶º ක්ෂේà¶à·Šâ€à¶»à¶ºà·š à¶à·€à¶à·Š අනු-විෂයන් දෙකකි.
à·€à·à¶«à·’ජ්â€à¶ºà¶ºÂ හ෠ව්â€à¶ºà·à¶´à·à¶» පරිපà·à¶½à¶±à¶º à·„à·à¶¯à·‘රීම සදහ෠වෘà¶à·Šà¶à·“ය මà·à¶»à·Šà¶œà¶ºà¶šà·Š à·„à·Â උපà·à¶°à·’ මà·à¶»à·Šà¶œà¶ºà¶šà·Š හ෠ඒ දෙකේ සංකලනයක් යොද෠ගà·à¶±à·“ම à¶à·”ලින් පහල සිට ජ්â€à¶ºà·™à·‚්ඨ විධà·à¶ºà¶š à¶à¶±à¶à·”රු දක්ව෠ඉහලට යà·à¶¸à·š අවස්ථ෠à¶à·’බේ.
වෘà¶à·Šà¶à·“මය මග  (Professional Path)
 කà·à¶½à¶ºà¶š සිටම ලංකà·à·€à·š විධිමà¶à·Š කළමනà·à¶šà¶»à¶± අධ්â€à¶ºà·à¶´à¶±à¶ºà¶šà·Š වෘà¶à·Šà¶à·“ය මà·à¶»à·Šà¶œà¶ºà¶šà·Š ලෙස à·ƒà·à¶´à¶ºà·”නේ බ්â€à¶»à·’à¶à·à¶±à·Šâ€à¶º ආයà¶à¶±à¶ºà¶šà·Š වන කළමනà·à¶šà¶»à¶± ගණකà·à¶°à·’කà·à¶»à·’වරුන්ගේ වරලà¶à·Š ආයà¶à¶±à¶º (CIMA) මගිනි. මෑà¶à¶šà¶¯à·“  පà·à¶»à·Šà¶½à·’මේන්à¶à·” පනà¶à¶šà·’න් ස්ථà·à¶´à·’චකරන ලද à·à·Šâ€à¶»à·“ ලංක෠සහà¶à·’කලà¶à·Š කළමනà·à¶šà¶»à¶± ගණකà·à¶°à·’කà·à¶»à·’වරුන්ගේ නමින් ආයà¶à¶±à¶ºà¶šà·Šà¶¯ (CMA  හ෠ICMASL) කරලියට පà·à¶¸à·’ණ ඇà¶.
ඊට අමà¶à¶»à·€ ගණකà·à¶°à·’කරණය, මූල්â€à¶º කලයුà¶à·”, මà·à¶±à·€ සම්පà¶à·Š කළමනà·à¶šà¶»à¶±à¶º සහ අලෙවිකරණය යන අනු විෂයන් සදහ෠වෙන්වූ වෘà¶à·Šà¶à·“මය ආයà¶à¶±à¶¯ ඇà¶. මෙම ලිපියේ අප විසින් අවධà·à¶»à¶«à¶º කරන්නේ ගණකà·à¶°à·’කරණය හ෠සම්බන්ධ   ICASL සහ  ACCA, UK  යන ආයà¶à¶± පමණකි. මූල්â€à¶º කටයුà¶à·” පිලිබඳ වෘà¶à·Šà¶à·’ක ආයà¶à¶±Â මීට පෙර පලවූ බà·à¶‚කු හ෠මූල්â€à¶º කටයුà¶à·” ලිපියේ විස්à¶à¶» කර ඇà¶.  මà·à¶±à·€ සම්පà¶à·Š කළමනà·à¶šà¶»à¶«à¶º, අලෙවිකරණය පිළිබද වෘà¶à·Šà¶à·“මය ආයà¶à¶± පිලිබඳ ඉදිරි ලිපියකින් à·ƒà·à¶šà¶ ්ඡ෠කරමු.
වරලà¶à·Š ආයà¶à¶±à¶ºà¶šÂ à·ƒà·à¶¸à·à¶¢à·’කà¶à·Šà·€à¶º ලබ෠ගà·à¶±à·“ම වෘà¶à·Šà¶à·“මය මà·à¶»à·Šà¶œà¶ºà·š සන්ධිස්ථà·à¶±à¶ºà¶šà·’. ඒ සදහ෠අදà·à·… විභà·à¶œà¶ºà¶±à·Š සමà¶à·Šà·€à·“මට අමà¶à¶»à·€ වෘà¶à·Šà¶à·’යේ පළපුරුද්ද හ෠වෙනà¶à·ŠÂ අදà·à·… වෘà¶à·Šà¶à·“මය ආයà¶à¶±à¶º විසින් අපේක්ෂිචසුදුසුකම් සපුරන ලද යුà¶à·”ය. අවà·à·Šâ€à¶º විභà·à¶œ à·ƒà·à¶»à·Šà¶®à¶šà·€ සමà¶à·Š වූ කෙනෙකු à·ƒà·à¶¸à·à¶±à·Šâ€à¶ºà¶ºà·™à¶±à·Š “Passed Finalistâ€Â නමින් හඳුන්වනු ලබයි.
උපà·à¶°à·’ මග (Academic Path  or Degree Path)
විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ ප්â€à¶»à¶à·’පà·à¶¯à¶± කොමිෂන් සභà·à·€ යටà¶à·š පà·à¶½à¶±à¶º වන රà·à¶¢à·Šâ€à¶º විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½à¶ºà¶šà¶§ ඇà¶à·”ලà¶à·Šà·€à·“මේ අවස්ථà·à·€ අහිමිවන සිසුවෙකුට උපà·à¶°à·’ පà·à¶¨à¶¸à·à¶½à·à·€à¶šà·Š à·„à·à¶¯à·‘රීමට සඳහ෠විකල්ප අවස්ථ෠රà·à·ƒà¶šà·Š දà·à¶±à·Š à·à·Šâ€à¶»à·“ ලංකà·à·€ à¶à·”ල à¶à·’බේ. ව්â€à¶ºà·à¶´à·à¶» කළමනà·à¶šà¶»à¶±à¶º පිළිබඳ ජà·à¶à·’ක ආයà¶à¶±à¶º (NIBM) හ෠විවෘචවිà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½à¶º à·€à·à¶±à·’ රජයට අයà¶à·Š ආයà¶à¶±à¶ºà¶šà·Š මේ සඳහ෠à¶à·à¶»à·à¶œà¶ à·„à·à¶šà·’ය. එසේà¶à·Š නොමà·à¶à·’ නම් දිවයින à¶à·”ල දà·à¶±à¶§ ක්â€à¶»à·’යà·à¶à·Šà¶¸à¶š වන 20 අධික පෞද්ගලික ආයà¶à¶± හරහ෠විදේà·à·“ය විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½à¶ºà¶šà·’න් à·€à·à¶«à·’ජ විද්â€à¶ºà· උපà·à¶°à·’යක් ලබà·à¶œà·à¶±à·“මේ අවස්ථà·à·€Â ද පවà¶à·“. සම්පූර්ණ පà·à¶¨à¶¸à·à¶½à·à·€à¶šà·Š සඳහ෠සà·à¶¸à·à¶±à·Šâ€à¶ºà¶ºà·™à¶±à·Š ලක්ෂ 5 -10 අà¶à¶» මුදලක් à·€à·à¶ºà·€à¶± බව පෙනේ.  ගà¶à·€à¶± කà·à¶½à¶º වසර 3-4 à¶à·Š අà¶à¶»à¶º. ඔබට දà·à¶»à·’ය à·„à·à¶šà·’ මුදලකට පà·à¶¨à¶¸à·à¶½à· ලබà·à¶¯à·™à¶± ආයà¶à¶± කිහිපයක් à¶à·à¶»à·à¶œà¶±à·’මින් සංසන්දනà·à¶à·Šà¶¸à¶š ඇගයීමකින් පසු ඔබට සුදුසු ආයà¶à¶±à¶ºà¶šà·Š à¶à·à¶»à· ගචහà·à¶š.
උපà·à¶°à·’යද? වරලà¶à·Š සහà¶à·’කයද?
පà·à·ƒà·à¶½à·Š අධ්â€à¶ºà·à¶´à¶±à¶º නිමකරන සිසුවෙකුට à·€à·à¶«à·’ජ්â€à¶ºà¶º පිලිබඳ à·ƒà·à¶¸à·à¶±à·Šâ€à¶º අධ්â€à¶ºà·à¶´à¶±à¶ºà¶šà·’න් පටන් ගෙන à¶à¶¸à¶±à·Š විසින් විà·à·šà·‚ිචදà·à¶±à·”මක් ලබà·à¶œà¶ යුà¶à·”â€à·€à¶±à·Šà¶±à·š කවර අනු-විෂයකින්ද යන්න පසුව à¶à·“රණය කිරීමේ අවස්ථà·à·€ උපà·à¶°à·’ පà·à¶¨à¶¸à·à¶½à·à·€à¶šà·’න් සලස෠දෙනු ලබයි. à¶à¶¸à¶±à·Š ප්â€à¶»à·’ය කරන අනු-විෂයය ගණකà·à¶°à·’කරණය, මුල්â€à¶º කටයුà¶à·” , මà·à¶±à·€ සම්පà¶à·Š කළමනà·à¶šà¶»à¶±à¶º à·„à·Â අලෙවිකරණයද යන්න දෙවන වසරේදී හ෠ඉන්පසුව à¶à·“රණය කළහà·à¶šà·’ය.
à¶à¶¸à¶±à·Š ප්â€à¶»à·’ය කරන වà·à¶«à·’ජ්â€à¶º විෂයය පිලිබඳ පà·à·„à·à¶¯à·’ලි අවබොධයක් ඇà¶à·’ අයෙකුට අදà·à·… වෘà¶à·Šà¶à·“මය ආයà¶à¶±à¶º හ෠ලියà·à¶´à¶¯à·’ංචි වී විභà·à¶œ වලට සූදà·à¶±à¶¸à·Š විය à·„à·à¶š. ගණකà·à¶°à·’කරණය සදහ෠CA, මුල්â€à¶º කටයුà¶à·” , මà·à¶±à·€ සම්පà¶à·Š කළමනà·à¶šà¶»à¶±à¶º à·„à·Â අලෙවිකරණයද ICASL, CMASL සහ SLIM à·€à·à¶±à·’ à·€à·à¶«à·’ජ විද්â€à¶ºà· ධà·à¶»à·à·€à¶§ සම්බන්ධ විෂයන්ට අදà·à¶½ දේà·à·“ය වෘà¶à·Šà¶à·“ය ආයà¶à¶± ඇà¶. මේ සියල්ලකටම, à·à·Šâ€à¶»à·“ ලංකà·à·€à·š පවà¶à·’න නීà¶à·’යට අනුකූලව පà·à¶»à·Šà·…ිමේන්à¶à·” පනà¶à¶šà·Š හරහ෠නීà¶à·’මය වලංගුභà·à·€à¶º ලබà·à¶¯à·“ à¶à·’බේ. ACCA, CIMA සහ CIM à·€à·à¶±à·’ බ්â€à¶»à·’à¶à·à¶±à·Šâ€à¶º ආයà¶à¶± බ්â€à¶»à·’à¶à·à¶±à·Šâ€à¶º නීà¶à·’යට අනුකූලව ස්ථà·à¶´à¶±à¶º කරනු ලà·à¶¶ ඇà¶. මේ කිසියම් වෘà¶à·Šà¶à·“ය ආයà¶à¶±à¶ºà¶šà·Š සමග ඔබ ලියà·à¶´à¶¯à·’ංචි වන්නේ නම් එම ආයà¶à¶±à¶ºà·™à¶±à·Š මෙහෙයවනු ලබන පà·à¶¨à¶¸à·à¶½à·à·€ පසුගිය වසර à¶à·”ල සම්පූර්ණයෙන් නිමà·à¶šà¶» passed finalist à¶à¶à·Šà·€à¶ºÂ අà¶à·Šà¶šà¶»à¶œà¶à·Š à·à·’à·‚à·Šâ€à¶º ප්â€à¶»à¶à·’à·à¶à¶º විමස෠දà·à¶±à¶œà·à¶±à·“ම ඔබේ à¶à·“රණය වඩà·à¶à·Š à·ƒà·à¶»à·Šà¶®à¶š කරගà·à¶±à·“ම පිණිස උපකà·à¶»à·€à¶±à·” ඇà¶.
ඩිප්ලà·à¶¸à· පà·à¶¨à¶¸à·à¶½à·à·€à¶šà·Š හදà·à¶»à¶±à·€à·à¶¯?
කිසියම් විෂයයක් දීර්චවà·à¶ºà·™à¶±à·Š à·„à·à¶¯à·‘රීමට පෙර à¶à¶¸à¶±à·Š à¶à·”ල එයට පවà¶à·’න කà·à¶¸à·à¶à·Šà¶ සහ à·„à·à¶šà·’යà·à·€ පිළබඳව à¶à·“රණයක් ගà·à¶±à·“මට ඩිප්ලà·à¶¸à· පà·à¶¨à¶¸à·à¶½à·à·€à¶šà·Š මහà·à¶´à¶šà·à¶»à·“ වේ. නමුà¶à·Š, ඩිප්ලà·à¶¸à· පà·à¶¨à¶¸à·à¶½à·à·€à¶šà·Š ආරම්භකිරීමට පෙර, එය නිමකිරීමෙන් පසුව රà·à¶šà·’යà·à·€à¶šà·Š ලබà·à¶œà·à¶±à·“මේ à·„à·à¶šà·’යà·à·€ මෙන්ම à·€à·à¶©à·’දුර අධ්â€à¶ºà·à¶´à¶±à¶º සඳහ෠එම ඩිප්ලà·à¶¸à·à·€ සුදුසුකමක් ලෙස ගà·à¶±à·™à¶±à·Šà¶±à·š ද යන්න ඒ ඒ ආයà¶à¶±à¶ºà·™à¶±à·Š විමස෠දà·à¶±à¶œà·à¶±à·“ම à·€à·à¶¯à¶œà¶à·Šà¶º. නà·à¶à·„à·œà¶à·Š ඒ සඳහ෠වà·à¶ºà¶šà¶»à¶± ඔබේ කà·à¶½à¶º සහ මුදල් අපà¶à·š යà·à¶¸à¶§ ඉඩ à¶à·’බේ.  Â
උසස් පෙළ සුදුසුකම් අà¶à·Šâ€à¶ºà·€à·à·Šâ€à¶ºà¶¯?
උසස් පෙළ සුදුසුකම් නොමà·à¶à·’à·€ à·ƒà·à¶¸à·à¶±à·Šâ€à¶º පෙළ පමණක් සමà¶à·Šà·€à·“මෙන් උපà·à¶°à·’ පà·à¶¨à¶¸à·à¶½à· à·„à·à¶¯à·‘රීම සඳහ෠සිසුන් සූදà·à¶±à¶¸à·Š කරන ‘පදනම් පà·à¶¨à¶¸à·à¶½à·â€™ සියළුම පුද්ගලික උසස් අධ්â€à¶ºà·à¶´à¶± ආයà¶à¶±à·€à¶½à·’න්ම පà·à·„à·š ක්â€à¶»à·’යà·à¶à·Šà¶¸à¶š කරනු ලබයි. එවà·à¶±à·’ මà·à¶»à·Šà¶œà¶ºà¶šà·Š à¶à·à¶»à·Â ගà·à¶±à·“මට පෙර දෙමà·à¶´à·’යන් විසින් à¶à¶¸ දරුවà·à¶§ ස්වà·à¶°à·“නව ඉගෙන ගà·à¶±à·“මට අවà·à·Šâ€à¶º පරිණචබව à¶à·’බේද මෙන්ම à¶à·à¶»à·à¶œà¶à·Š අධ්â€à¶ºà·à¶´à¶±Â ආයà¶à¶±à·€à¶½à·’න් එවà·à¶±à·’ සිසුවකුට අවà·à·Šâ€à¶ºà¶º වටපිටà·à·€ ලබ෠දේද  විමසà·Â à¶à·“රණයක් ගà·à¶±à·“ම නුවණට හුරුය.
ඔබ à¶à·à¶»à·à¶œà¶±à·Šà¶±à· පà·à¶¨à¶¸à·à¶½à·à·€ කුමක් වුවà¶à·Š ඔබේ ජයග්â€à¶»à·„ණය රඳ෠පවà¶à·’න ප්â€à¶»à¶°à·à¶±à¶à¶¸ කරුණ නම් ඔබ ලබà·à¶œà¶±à·Šà¶±à· සුදුසුකම් යොදà·à¶œà¶±à·’මින් à¶à¶¸à¶±à·Š සඳහ෠වෘà¶à·Šà¶à·’යක් ගොඩනග෠ගà·à¶±à·“මට ඔබ විසින්ම දරන ප්â€à¶»à¶ºà¶à·Šà¶±à¶ºà¶ºà·’.
à·ƒà·à¶´à¶ºà·”මට ඉල්ලුමක් à¶à·’බේද?
උදà·à·„රණයක් à·€à·à¶ºà·™à¶±à·Š 2010/2011 වර්ෂය ගෙන බලමු. මේ කà·à¶½à¶º à¶à·”ල රà·à¶¢à·Šâ€à¶º විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ පද්ධà¶à·’ය à¶à·”ලින් à·€à·à¶«à·’ජ විද්â€à¶ºà· උපà·à¶°à·’ධà·à¶»à·“න් 2679 ක් බිහිකොට à¶à·’බේ. එමෙන්ම NIBM à·€à·à¶±à·’ රජයේ වෙනà¶à·Š ආයà¶à¶±à·€à¶½à·’න් බිහිකොට ඇà¶à·’ උපà·à¶°à·’ ඇà¶à·’යවුන් සංඛ්â€à¶ºà·à·€ 143 කි. පෞද්ගලික ආයà¶à¶± හරහ෠උපà·à¶°à·’ලà¶à·Š 867 ක්ම à·€à·à¶«à·’ජ විද්â€à¶ºà·à·€à¶§ සම්බන්ධ විෂයයන් ඇà¶à·”ලà¶à·Š උපà·à¶°à·’ ලà·à¶¶à·–à·„. ඒ අනුව මෑà¶à¶šà¶¯à·“ මෙරට වර්ෂයකට à·€à·à¶±à·’ජ්â€à¶º උපà·à¶°à·’ධà·à¶»à·“න් 3689 ක් පිට වී ඇà¶. (විදේ෠රටවලදී à·€à·à¶«à·’ජ්â€à¶ºà¶º උපà·à¶°à·’ ලබ෠මෙරටට පà·à¶¸à·’ණෙන උපà·à¶°à·’ධà·à¶»à·“න් සංඛ්â€à¶ºà·à·€ පිළබඳව දà¶à·Šà¶ අපට ලබ෠ගà·à¶±à·“මට නොහà·à¶šà·’ විය.) උපà·à¶°à·’ සම වෘà¶à·Šà¶à·“මය සුදුසුකම් සේ à·ƒà·à¶½à¶šà·™à¶±  passed finalist  à¶à¶à·Šà·€à¶º ලà·à¶¶à·– අයවලුන්ද à·ƒà·à¶½à¶šà·“මට ගà¶à·Š කල වර්ෂයට ලංකà·à·€à·š à·€à·à¶«à·’ජ විද්â€à¶ºà·à·€à¶§ සම්බන්ධ උපà·à¶°à·’ හ෠උපà·à¶°à·’-සම සුදුසුකම් ඇà¶à·’යවුන් 5000 කට ආසන්න සංඛ්â€à¶ºà·à·€à¶šà·Š බිහි වේ.
මෙරට ප්â€à¶»à¶°à·à¶± පුවà¶à·Šà¶´à¶à·Šà·€à¶½ පළවූ දà·à¶±à·Šà·€à·“ම් යොදà·à¶œà¶±à·’මින් ලර්න්ඒෂිය෠ආයà¶à¶±à¶º විසින් කරන ලද පර්යේෂණයකදී පෙනී ගියේ 2012 වර්ෂය à¶à·”ලදී පමණක් à·€à·à¶«à·’ජ විද්â€à¶ºà· උපà·à¶°à·’යක් හ෠වෘà¶à·Šà¶à·“ය සුදුසුකමක් අවà·à·Šâ€à¶ºà·€à¶± රà·à¶šà·’ය෠ඇබෑර්à¶à·” 5000 ක් පමණ පළකර à¶à·’බූ බවයි. සුදුසකම් ඇà¶à·’ අයගේ à·ƒà·à¶´à¶ºà·”මට සරිලන ඉල්ලුමක් ඇà¶à·’ බව මෙම සංඛ්â€à¶ºà· වලින් පෙනුනà¶à·Š රà·à¶šà·’ය෠ඇබෑර්à¶à·” වලින් සියයට 75% කට පමණ කිසියම් ආකà·à¶»à¶ºà¶š පළපුරුද්දක් ඉල්ල෠à¶à·’බෙන බව මà¶à¶š à¶à¶¶à· ගචයුà¶à·”ය.
මෙහිදී, à·à·Šâ€à¶»à·“ ලංකà·à·€à·š ප්â€à¶»à¶°à·à¶± පෙලේ පෞද්ගලික ආයà¶à¶±à¶ºà¶š මà·à¶±à·€ සම්පà¶à·Š කළමනà·à¶šà¶»à·”වකු විසින් වරක් පවසන ලද දෙයක්ද මà¶à¶šà·Š à¶à¶¶à· ගà·à¶±à·“ම à·€à·à¶¯à¶œà¶à·Šà¶º. “ ඔබේ සුදුසුකම් ඔබව සම්මුඛ පරීක්ෂණයකට කà·à¶³à·€à·“මට ප්â€à¶»à¶¸à·à¶«à·€à¶à·Š වුවà¶à·Š ඔබ දක්ෂයකු බව ඔප්පු බවන්නේ ඔබේ කà·à¶»à·Šà¶ºà·ƒà·à¶°à¶±à¶ºà·™à¶±à·’.â€