ඉසුරු à·€à·à¶©à·ƒà¶§à·„à¶± මà¶à·”ගමටà¶à·Š….
ජේ්â€à¶ºà·Šà·‚්ඨ à¶´à·à·ƒà¶½à·Š වලින් à¶´â€à·Šâ€à¶»à·à¶®à¶¸à·’à¶š à¶´à·à·ƒà¶½à·Š වෙන් à¶šà·… නොහà·à¶šà·’ද? එහෙම à¶±à·à·„à·. සුපිරි à¶´à·à·ƒà¶½à·Š වලින් බලය විකේන්ද්â€à¶»à¶«à¶º à¶šà·… à·„à·à¶šà·’යි.
ජනපâ€à·Šâ€à¶»à·’ය à¶´à·à·ƒà¶½à·Š වලින් à¶´â€à·Šâ€à¶»à·à¶®à¶¸à·’කය වෙන්කර à¶…à¶©à·” ආදà·à¶ºà¶¸à·Š à¶½à·à¶·à·“ à¶…à¶°à·Šâ€à¶ºà·à¶´à¶± කොට්ඨà·à· වල ඇà¶à·’ 150 à¶šà·Š සංවර්ධනය කිරීමට à·ƒà¶à·Šà¶·à·à·€à¶ºà·™à¶±à·Š à·€à·à¶© කරන ස්වෙච්ඡු෠සේවකයන් පිරිසක් පසුබිමෙන් සිටිනවà·. මොවුන්ගේ පරමà·à¶»à·Šà¶®à¶º වනුයේ අසල්වà·à·ƒà·’ à¶´â€à·Šâ€à¶»à·à¶®à¶¸à·’à¶š à¶´à·à·ƒà¶½à·Š පොකුරෙන් දක්ෂ දරුවන්ගෙන් සමන්විචඅඩු à¶à¶»à¶¸à·š à¶‘à¶šà·Š à¶…à¶œâ€à·Šâ€à¶»à¶œà¶±à·Šâ€à¶ºà¶ºà·š à¶´à·à·ƒà¶½à¶šà·Š හ෠සෑම à¶´à·…à·à¶à¶šà¶§à¶¸ à¶¶à·’à·„à·’ කිරීමයි. මෙම à·€à·à¶©à·ƒà¶§à·„à¶± ඉසුරු නමින් හඳුන්වනු ලබන à¶…à¶à¶» පියසේන මහà¶à· à¶‘à·„à·’ à¶…à¶°à·Šâ€à¶ºà¶šà·Šà·‚à¶šà¶» වරය෠ලෙස කටයුà¶à·” කරයි.
මà¶à·”ගම à¶´à·…à·à¶à·š à¶šâ€à·Šâ€à¶»à·’යà·à¶à·Šà¶¸à¶š වන ඉසුරු à·€à·à¶©à·ƒà¶§à·„à¶± සම්බන්ධයෙන් එම à¶´à·…à·à¶à·š à¶šà·…à·à¶´ à¶…à¶°à·Šâ€à¶ºà¶šà·Šà·‚ික෠පද්මිනි විජේසිංහ මහà¶à·Šà¶¸à·’ය සමග කථ෠කිරීමට මට අවස්ථà·à·€à¶šà·Š à¶½à·à¶¶à·”à¶«à·.
à¶‘à¶šà·Š කොට්ඨà·à·à¶ºà¶šà¶§ à¶…à¶œâ€à·Šâ€à¶»à¶œà¶±à·Šâ€à¶ºà¶ºà·š à¶´à·à·ƒà¶½ à¶¶à·à¶œà·’න් දියුණු à¶šà·… යුà¶à·” ජ්â€à¶ºà·™à·‚්ඨ à¶´à·à·ƒà¶½à·Š 4 à¶šà·Š මෙම à¶šà¶½à·à¶´à¶ºà·™à¶±à·Š හඳුනà·à¶œà·™à¶± à¶à·’බෙනවà·. à¶´â€à·Šâ€à¶»à¶®à¶¸ පියවර ලෙස මෙම à¶´à·à·ƒà¶½à·Š වල 1 à·à·Šâ€à¶»à·šà¶«à·’යේ දරුවන් à¶à·à¶»à·à¶œà¶±à·” à¶½à·à¶¶à·– අසල් à·€à·à·ƒà·’ à¶´â€à·Šâ€à¶»à·à¶®à¶¸à·’à¶š à¶´à·à·ƒà¶½à·Šà·€à¶½à¶§ අනුයුක්චකිරීමට à¶¶à¶½à·à¶´à·œà¶»à·œà¶à·Šà¶à·” වෙනවà·.
සෑම කොට්ඨà·à·à¶ºà¶šà¶§à¶¸ යà·à¶¢à·’à¶ à¶…à¶œâ€à·Šâ€à¶»à¶œà¶±à·Šâ€à¶ºà¶ºà·š ද්වීà¶à·’à¶š à¶´à·à·ƒà¶½à·Š à·„à· à¶´â€à·Šâ€à¶»à·à¶®à¶¸à·’à¶š à¶´à·à·ƒà¶½à·Š පහචපරිදි වේ.
à¶´à·…à·à¶ / ජේ්â€à¶ºà·‚්ඨ à¶…à¶œâ€à·Šâ€à¶»à¶œà¶±à¶ºà·š ද්වීà¶à·’à¶š à¶´à·à·ƒà¶½à·Š /  පà·à·‚à¶š à¶´â€à·Šâ€à¶»à·à¶®à¶¸à·’à¶š à¶´à·à·ƒà¶½à·Š
මà¶à·”ගම ආනන්ද à·à·à·ƒà·Šà¶â€à·Šâ€à¶»à·à¶½à¶º, ආනන්ද à¶´â€à·Šâ€à¶»à·à¶®à¶¸à·’කය/ ධර්මරà·à¶¢ විද්â€à¶ºà·à¶½à¶º
අගලවà¶à·Šà¶Â මිහිඳු මහ෠විද්â€à¶ºà·à¶½à¶º/ දà·à¶´à·’ලිගොඩ à¶´â€à·Šâ€à¶»à·à¶®à¶¸à·’කය
වලල්ලà·à·€à·’ට ඉà¶à·Šà¶à·‘à¶´à·à¶± කොල්වින් ආර්. à¶žà·“. සිල්ව෠විද්â€à¶ºà·à¶½à¶ºÂ à¶‹à¶à·”රු ඉà¶à·Šà¶à·‘à¶´à·à¶± à·â€à·Šâ€à¶»à·“ සරණංකර à¶´â€à·Šâ€à¶»à·à¶®à¶¸à·’කය
à¶´à·à¶½à·’න්ද නුවර කඹුරුවෙල මහ විද්â€à¶ºà·à¶½à¶º/ වà¶à·”රන à·â€à·Šâ€à¶»à·“ සරස්වà¶à·’ විද්â€à¶ºà·à¶½à¶º
  මගුර à¶´â€à·Šâ€à¶»à·à¶®à¶¸à·’කය
මෙම à·€à·à¶©à·ƒà¶§à·„à¶± දිගටම à¶šâ€à·Šâ€à¶»à·’යà·à¶à·Šà¶¸à¶š කිරීමට à·„à·à¶šà·’වුවහොà¶à·Š ඉදිරියේදී වසර 4 à¶šà·Š ඇà¶à·”à·…à¶ à¶à·à¶»à·à¶œà¶±à·” à¶½à·à¶¶à·– ද්වීà¶à·’à¶š à¶´à·à·ƒà¶½à·Šà·€à¶½à·’න් සියළුම à¶´â€à·Šâ€à¶»à·à¶®à¶¸à·’à¶š à·à·Šâ€à¶»à·šà¶«à·’ ඉවà¶à·Š à¶šà·… à·„à·à¶šà·’ වේ. එමගින් à¶´â€à·Šâ€à¶»à·à¶®à¶¸à·’à¶š à·à·Šâ€à¶»à·šà¶«à·’ වල සිටින ළමුන්ට à¶à¶¸ නිවෙස් අසළ ඇà¶à·’ à¶´à·à·ƒà¶½à·Šà·€à¶½à¶§ සුරක්ෂිà¶à·€ ය෠හà·à¶šà·’ à¶…à¶à¶» 5 à·à·Šâ€à¶»à·šà¶«à·’ය සමà¶à·Š වූ වහà·à¶¸ à¶…à¶œâ€à·Šâ€à¶»à¶œà¶±à·Šâ€à¶ºà¶ºà·š ද්වීà¶à·’à¶š à¶´à·à·ƒà¶½à¶šà¶§ ඇà¶à·”à·…à¶à·Š වීමේ à·„à·à¶šà·’යà·à·€ à¶½à·à¶¶à·™à¶±à·” ඇà¶.
à¶´â€à·Šâ€à¶»à¶¢à·à·€ මේ à¶šâ€à·Šâ€à¶»à·’යà·à¶¯à·à¶¸à¶º සඳහ෠මුල් à¶à·à¶± à¶œà·à¶±à·“මෙන් හ෠ස්වේච්ඡු෠සේවකයන්ට උදව් කිරීම à¶à·”ළින් මෙම à¶´â€à·Šâ€à¶»à¶ºà¶à·Šà¶±à¶º à·ƒà·à¶»à·Šà¶®à¶š à¶šà¶» ගචහà·à¶šà·’ à¶¶à·€ විජේසිංහ මහà¶à·Šà¶¸à·’ය විසින් අවධà·à¶»à¶«à¶º කරනු ලබයි. කඹුරුවෙළ මහ විද්â€à¶ºà·à¶½à¶ºà·š සිටින ළමුන් à·€à¶à·”වන à¶´à·à·ƒà¶½ වෙචඅනුයුක්චකිරීමට à·„à·à¶šà·’යà·à·€à¶šà·Š නොමà·à¶à·’ වුවà¶à·Š එම à¶´à·à·ƒà¶½ සුදුසු à¶à¶à·Šà¶à·Šà·€à¶ºà¶§ à¶´à¶à·Š කිරීම සඳහ෠ගම් à·€à·à·ƒà·“න් මුල් වී රු. 5000 à¶š මුදලක් à¶‘à¶šà¶à·” à¶šà¶» ගමේ ගොඩනà·à¶œà·’ලි ද්â€à¶»à·€à·Šâ€à¶º වෙළඳ මධ්â€à¶ºà·ƒà·Šà¶®à·à¶±à¶ºà¶šà¶§ දී ඇà¶à·’ à¶¶à·€ විජේසිංහ මහà¶à·Šà¶¸à·’ය උදà·à·„රණයක් ලෙස ගෙන දක්වයි. ඇය එම රිසිට් à¶´à¶à·Š ඈ à¶·à·à¶»à¶ºà·š à¶à¶¶à·à¶œà·™à¶± සිටිනුයේ සිවිල් සමà·à¶¢à¶ºà·š සිටින ආධà·à¶» සපයන්නෙකු විසින් මේ à·ƒà¶à·Šà¶šà·à¶»à¶ºà¶§ සහය දක්වනු ඇà¶à·à¶ºà·’ යන à¶¶à¶½à·à¶´à·œà¶»à·œà¶à·Šà¶à·”වෙනි.
à¶´â€à·Šâ€à¶»à¶œà¶à·’ පදනම වන අපිද මà¶à·”ගම à¶´â€à·Šâ€à¶»à¶ºà¶à·Šà¶±à¶º à·ƒà·à¶»à·Šà¶®à¶š කරගà·à¶±à·“මට දà·à¶ºà¶š වන්නෙමු. ඔබà¶à·Š මේ à·ƒà¶à·Š à¶šà·à¶»à·Šà¶ºà¶ºà¶§ යොමුවී සිටින නිළධà·à¶»à·“න්ට අචහිචදීමට à¶šà·à¶¸à¶à·’ නම් අදම පහචදුරකථන අංකයෙන් විජේසිංහ මෙනවිය අමà¶à¶±à·Šà¶±. 94342248107 එසේ à¶±à·à¶à·„à·œà¶à·Š පහචවිද්්â€à¶ºà·”à¶à·Š ලිපිනයෙන් à¶…à¶´ අමà¶à¶±à·Šà¶±.coordeducationforum.lk
2 Comments
hanhphuccuame.com
It is considered a form of child endangerment today. I don’t know about you but I don’t trust all of the
baby care products on store shelves. Despite all your best efforts babies do develop various rashes, diaper rash can quickly appear when your baby is teething for example.
meticore official
meticore ingredients and meticore price
Press Release #15: Delegating Education Decision-Making to Provinces is a Constitutional Mandate (In English/Sinhala/Tamil)
Delegating Education Decision Making to Provinces is a Constitutional MandateNot a Discretion for the Ministry of Education We are pleased to note that that the Ministry of Education has delegated policymaking during the fuel crisis to provincial authorities with decisions on keeping school opened delegated down to the school level with oversight by zonal authorities. Additionally, ministry has also announced delegating teacher deployment responsibilities to Provincial authorities with exceptions regarding national schools.
Private Sector Role in Enhancing K-12 Education in Sri Lanka
A free webinar “Private Sector Role in Enhancing K-12 Education in Sri Lanka” will be held by Sri Lanka Singapore Business Council (SLSBC) of the Ceylon Chamber of Commerce online via zoom from 2:30pm to 3:45pm on Wednesday 23rd March 2022. The panelists will include Dr.
Policy Dialogue #20: Education Post-Pandemic
වසංගතයෙන් පසු අධ්යාපනය | பிளேக்கிற்குப் பிறகு கல்வி A policy dialogue on “ Education Post-Pandemic”‘ was held by the Education Forum Sri Lanka (EFSL) on 26th March 2022, via Zoom. Watch the Policy Dialogue: Video PRESENTATIONS Transforming Education for All Post COVID-19 – Ms.
Links
User Login
Themes
Social
Twitter
Facebook
RSS Feed
Contact
12 Balcombe Place, Colombo 08
Sri Lanka
+94 (0)11 267 1160
+94 (0)11 267 5212
info [at] lirneasia [dot] net
Copyright © 2023 Sri Lanka Education Forum
Catalyzing Policy Reforms