Inter-group Dialogue is an interactive and facilitated learning experience that brings together twelve to eighteen students from two or more social identity groups over a sustained period to explore commonalities and differences, examine the nature and consequences of systems of power and privilege, and find ways to work together to promote social justice (Zuniga et al. 2011). My interest as an advocate for Intergroup Dialogue grew specifically with experience as a facilitator for a dialogue on National Origin at an urban American University that is increasingly expanding its global presence. My curiosity about ethno/religious tensions that are perpetuated in ‘learning environments’ also made me look into educational methods that have a record of effectiveness. At first, one can be sceptical of the carefully planned structure and allocation of participants in groups, but it definitely made me a convert when I realized how liberating it was to talk about sensitive issues in a safe and open space.
(I wrote this article sometime back at the request of Ms. Chaya Hettige, head of Littel Angels pre-school in Nugegoda. I reproduce it here for parents of Grade V children who just received results of  the 2014 scholarship examination) What do our children really need to learn to be well and happy in an increasingly complex and competitive world? How we do we give them an early start? As parents, you already making a good effort by spending much time and energy getting your little ones to and from per-school, burning petrol, fighting the traffic etc, but are we focusing on the important things?
සිස්සà¶à·Šà·€à·š ජය à¶§à·à¶¹ වෙචඇදගෙන ගිය     අම්ම෠à¶à·à¶à·Šà¶à¶§ à¶¶à·à¶± වදිමින් මට වද දුන්             අම්ම෠වෙල් එළියද ඇලද දොළද à¶à·„නම් කළ     අම්ම෠විඳින්න නොව විඳවන්නට මට හුරු කළ     අම්ම෠නෑ මිà¶à·”රන්ගේ ඇසුරද මට à¶±à·à¶à·’ කළ         අම්ම෠පà¶à·Šà¶à¶»à·€à¶½ කට්ටලවල ම෠à¶à¶±à·’ කළ           අම්ම෠ළම෠ලොවේ සුන්දර දේ වසන් කෙරුව      අම්ම෠අහිමිව ගිය à¶’ à¶½à·à¶šà¶º දෙන්නක෠මගේ  අම්ම෠ටොකු ඇන ඇන මට වද දී à¶à¶»à¶Ÿ කරන      අම්ම෠ලඟින් සිටිය මගේ මිà¶à·”රන් දුරස් කෙරුව     අම්ම෠විභà·à¶œà¶ºà·š දින ගනිමින් ජය à¶´à·à¶±à·Š බොන      අම්ම෠අගà·à¶¯à¶ºà·š දූරටුව à·…à¶Ÿ ම෠à¶à¶±à·’ වුනි               අම්ම෠ප්â€à¶»à·šà¶¸à¶»à¶à·Šà¶± ගල්හේන
(මෙම ලිපිය 2013 පෙබරවà·à¶»à·’ -à·ƒà·à¶´à·Šà¶à·à¶¸à·Šà¶¶à¶»à·Š à¶šà·à¶½à¶º à¶à·”à¶½ “අද” à¶´à¶à·Šâ€à¶»à¶ºà·š පලවුන ලිපි මà·à¶½à·à·€à¶šà·Š අන්à¶à¶»à·Šà¶¢à·à¶½à¶ºà¶§ ගෙන ඒමේ අරමුණෙන් පලකෙරේ. මෙය à·€à·à¶©à·’ දියුණු කිරීම සදහ෠ඔබගේ අදහස්/à¶´à·Šâ€à¶»à·à·Šà¶±  කරුණà·à¶šà¶» කොමෙන්ටුවක් ලෙස à¶‘à¶šà·Š කරන්න.  අධ්â€à¶ºà·à¶´à¶±à¶º හ෠පුහුණුව සදහ෠ආයà¶à¶± à¶½à·à¶ºà·’ස්à¶à·”වක් සදහà·Â http://www.educationforum.lk/higher-education/බලන්න.
(මෙම ලිපිය 2013 පෙබරවà·à¶»à·’ -à·ƒà·à¶´à·Šà¶à·à¶¸à·Šà¶¶à¶»à·Š à¶šà·à¶½à¶º à¶à·”à¶½ “අද†පà¶à·Šâ€à¶»à¶ºà·š පලවුන ලිපි මà·à¶½à·à·€à¶šà·Š අන්à¶à¶»à·Šà¶¢à·à¶½à¶ºà¶§ ගෙන ඒමේ අරමුණෙන් පලකෙරේ. මෙය à·€à·à¶©à·’ දියුණු කිරීම සදහ෠ඔබගේ අදහස්/à¶´à·Šâ€à¶»à·à·Šà¶±  කරුණà·à¶šà¶» කොමෙන්ටුවක් ලෙස à¶‘à¶šà·Š කරන්න.  අධ්â€à¶ºà·à¶´à¶±à¶º හ෠පුහුණුව සදහ෠ආයà¶à¶± à¶½à·à¶ºà·’ස්à¶à·”වක් සදහà·Â www.educationforum.lk/higher-education/බලන්න.
(මෙම ලිපිය 2013 පෙබරවà·à¶»à·’ -à·ƒà·à¶´à·Šà¶à·à¶¸à·Šà¶¶à¶»à·Š à¶šà·à¶½à¶º à¶à·”à¶½ “අද” à¶´à¶à·Šâ€à¶»à¶ºà·š පලවුන ලිපි මà·à¶½à·à·€à¶šà·Š අන්à¶à¶»à·Šà¶¢à·à¶½à¶ºà¶§ ගෙන ඒමේ අරමුණෙන් පලකෙරේ. මෙය à·€à·à¶©à·’ දියුණු කිරීම සදහ෠ඔබගේ අදහස්/à¶´à·Šâ€à¶»à·à·Šà¶±  කරුණà·à¶šà¶» කොමෙන්ටුවක් ලෙස à¶‘à¶šà·Š කරන්න.  අධ්â€à¶ºà·à¶´à¶±à¶º හ෠පුහුණුව සදහ෠ආයà¶à¶± à¶½à·à¶ºà·’ස්à¶à·”වක් සදහà·Â http://www.educationforum.lk/higher-education/බලන්න.
(මෙම ලිපිය 2013 පෙබරවà·à¶»à·’ -à·ƒà·à¶´à·Šà¶à·à¶¸à·Šà¶¶à¶»à·Š à¶šà·à¶½à¶º à¶à·”à¶½ “අද” à¶´à¶à·Šâ€à¶»à¶ºà·š පලවුන ලිපි මà·à¶½à·à·€à¶šà·Š අන්à¶à¶»à·Šà¶¢à·à¶½à¶ºà¶§ ගෙන ඒමේ අරමුණෙන් පලකෙරේ. මෙය à·€à·à¶©à·’ දියුණු කිරීම සදහ෠ඔබගේ අදහස්/à¶´à·Šâ€à¶»à·à·Šà¶±  කරුණà·à¶šà¶» කොමෙන්ටුවක් ලෙස à¶‘à¶šà·Š කරන්න.  අධ්â€à¶ºà·à¶´à¶±à¶º හ෠පුහුණුව සදහ෠ආයà¶à¶± à¶½à·à¶ºà·’ස්à¶à·”වක් සදහà·Â http://www.educationforum.lk/higher-education/බලන්න.
(මෙම ලිපිය 2013 පෙබරවà·à¶»à·’ -à·ƒà·à¶´à·Šà¶à·à¶¸à·Šà¶¶à¶»à·Š à¶šà·à¶½à¶º à¶à·”à¶½ “අද” à¶´à¶à·Šâ€à¶»à¶ºà·š පලවුන ලිපි මà·à¶½à·à·€à¶šà·Š අන්à¶à¶»à·Šà¶¢à·à¶½à¶ºà¶§ ගෙන ඒමේ අරමුණෙන් පලකෙරේ. මෙය à·€à·à¶©à·’ දියුණු කිරීම සදහ෠ඔබගේ අදහස්/à¶´à·Šâ€à¶»à·à·Šà¶±  කරුණà·à¶šà¶» කොමෙන්ටුවක් (comment) ලෙස à¶‘à¶šà·Š කරන්න.  අධ්â€à¶ºà·à¶´à¶±à¶º හ෠පුහුණුව සදහ෠ආයà¶à¶± à¶½à·à¶ºà·’ස්à¶à·”වක් සදහà·Â http://www.educationforum.lk/higher-education/බලන්න.
(මෙම ලිපිය 2013 පෙබරවà·à¶»à·’ -à·ƒà·à¶´à·Šà¶à·à¶¸à·Šà¶¶à¶»à·Š à¶šà·à¶½à¶º à¶à·”à¶½ “අද” à¶´à¶à·Šâ€à¶»à¶ºà·š පලවුන ලිපි මà·à¶½à·à·€à¶šà·Š අන්à¶à¶»à·Šà¶¢à·à¶½à¶ºà¶§ ගෙන ඒමේ අරමුණෙන් පලකෙරේ. මෙය à·€à·à¶©à·’ දියුණු කිරීම සදහ෠ඔබගේ අදහස්/à¶´à·Šâ€à¶»à·à·Šà¶±  කරුණà·à¶šà¶» කොමෙන්ටුවක් (comment) ලෙස à¶‘à¶šà·Š කරන්න.  අධ්â€à¶ºà·à¶´à¶±à¶º හ෠පුහුණුව සදහ෠ආයà¶à¶± à¶½à·à¶ºà·’ස්à¶à·”වක් සදහà·Â http://www.educationforum.lk/higher-education/බලන්න.
(මෙම ලිපිය 2013 පෙබරවà·à¶»à·’ -à·ƒà·à¶´à·Šà¶à·à¶¸à·Šà¶¶à¶»à·Š à¶šà·à¶½à¶º à¶à·”à¶½ “අද” à¶´à¶à·Šâ€à¶»à¶ºà·š පලවුන ලිපි මà·à¶½à·à·€à¶šà·Š අන්à¶à¶»à·Šà¶¢à·à¶½à¶ºà¶§ ගෙන ඒමේ අරමුණෙන් පලකෙරේ. මෙය à·€à·à¶©à·’ දියුණු කිරීම සදහ෠ඔබගේ අදහස්/à¶´à·Šâ€à¶»à·à·Šà¶±  කරුණà·à¶šà¶» කොමෙන්ටුවක් ලෙස à¶‘à¶šà·Š කරන්න.  අධ්â€à¶ºà·à¶´à¶±à¶º හ෠පුහුණුව සදහ෠ආයà¶à¶± à¶½à·à¶ºà·’ස්à¶à·”වක් සදහà·Â http://www.educationforum.lk/higher-education/බලන්න.